1. Z dniem 25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać unijne rozporządzenie o ochronie danych osobowych nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. – zwane RODO, które znajduje pełne zastosowanie w stosowaniu Polityki Prywatności Spółki Komandytowej pod firmą „Gędek”
2. Niniejsza Polityka Prywatności określa zasady przetwarzania i ochrony danych osobowych przekazanych przez użytkowników w związku z korzystaniem przez nich z usług oferowanych przez współpracę oraz serwis tradycyjny (przekazywanie informacji związanych ze współpracą wzajemną) jak również serwis internetowy Gędek Spółka Komandytowa (w przypadku uruchomienia i korzystania przez klientów z takiego serwisu)
3. Administratorem danych osobowych przekazywanych przez klientów jest Gędek Spółka Komandytowa z siedzibą 61-774 Poznań, ul. Wielka 11 / 2-3, NIP 7822645229 (zwanym dalej ADO)
4. W trosce o bezpieczeństwo danych osobowych ADO działa w oparciu o wewnętrzne procedury i zalecenia, zgodnie z odpowiednimi aktami prawnymi w zakresie ochrony danych osobowych a w szczególności Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46 WE.
5. ADO dokłada szczególnej staranności w celu ochrony interesu osób, podmiotów których dane dotyczą a w szczególności zapewnia, ze dane osobowe są :
- przetwarzane zgodnie z prawem,
- zbierane dla oznaczonych, zgodnych z prawem celów i niepoddawane dalszemu przetwarzaniu niezgodnemu z tymi celami,
- merytorycznie poprawne i adekwatne w stosunku do celów w jakich są przetwarzane,
- przechowywane w postaci umożliwiającej identyfikację osób, których dotyczą, nie dłużej niż jest to niezbędne do osiągnięcia celu przetwarzania.
6. ADO może realizować funkcje pozyskiwania informacji o użytkownikach i ich zachowaniach poprzez dobrowolne wprowadzenie informacji w formularzach w celu :
- udzielania odpowiedzi na zapytania użytkowników kierowane przy użyciu formularza kontaktowego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO,
- realizacji usług świadczonych przez ADO na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO,
- marketingu w tym przesyłania informacji handlowych na adres poczty elektronicznej, jeżeli klient wyraził na to zgodę. Zgoda na przetwarzanie danych w celach marketingowych oraz przesyłanie informacji handlowych może być w każdej chwili cofnięte przez klienta poprzez złożenie jego oświadczenia pocztą elektroniczną na adres ADO agnieszka@gedek.pl .
7. Przy nawiązaniu pierwszego kontaktu handlowego ze Spółką Komandytową Gędek, klient jest informowany o stosowaniu polityki prywatności, przysługujących mu prawach związanych z ustawodawstwem RODO (poprzez informację na stronie internetowej ww.gedek.pl lub poprzez przekazanie informacji pisemnej lub elektronicznej na adres poczty klienta).
8. ADO może korzystać ze zautomatyzowanego podejmowania decyzji w tym profilowania, do celów marketingowych w celu przekazania informacji i ofert osobom i podmiotom znajdującym się w bazie danych Spółki Komandytowej Gędek.
9. Odbiorcami danych osobowych mogą być organy, instytucje oraz podmioty uprawnione na mocy przepisów prawa a także podmioty świadczące usługi na rzecz ADO ( np. obsługa finansowa, księgowa, prawna, marketingowa, IT i inne).
10. Do przetwarzanych przez ADO danych przysługuje wgląd każdemu klientowi który je przekazał. Użytkownik ma prawo do modyfikacji tych danych, żądania ich usunięcia lub ograniczenia lub zaprzestania przetwarzania w dowolnym momencie. W każdym momencie klient może również żądać usunięcia swoich danych osobowych. Dyspozycje w tym zakresie mogą być przekazane pisemnie lub elektronicznie na adres poczty elektronicznej ADO z podaniem danych identyfikujących klienta. Dyspozycja w tym względzie jest bezwzględnie wiążąca dla ADO.
11. W celu wykonania swoich praw wskazanych powyżej, klient powinien skontaktować się z ADO korzystając z tego samego adresu email lub nr tel. Przekazanego ADO na adres agnieszka@gedek.pl (wykonanie swoich uprawnień może nastąpić również w formie pisemnej z własnoręcznym podpisem klienta lub podmiotu zgodnie z jego reprezentacją).
12. Każdy klient może wnieść skargę do Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku przyjęcia domniemania o naruszeniu jego uprawnień.
13. ADO zastrzega sobie prawo do zmian w polityce prywatności co może zostać spowodowane przez rozwój technologii internetowej, ewentualnie zmiany prawa w zakresie ochrony danych osobowych. ADO będzie informował o wszelkich zmianach na swojej stronie internetowej.